Řešení stížností

Zpět

U nás v ESSOXu dbáme na to, abychom vám poskytovali kvalitní produkty a služby na profesionální úrovni. Pokud by se i přesto stalo, že s našimi úvěrovými produkty, službami či přístupem našich zaměstnanců či obchodních partnerů nebo prodejců nejste spokojen/a, ozvěte se nám. Své stížnosti můžete směřovat na:

Zákaznický servis společnosti ESSOX s.r.o.
ESSOX s.r.o.
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Tel.: +420 389 010 422
E-mail: zakaznickyservis@essox.cz

nebo

Oddělení stížností společnosti ESSOX s.r.o.
ESSOX s.r.o. - Oddělení stížností
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

E-mail: stiznost@essox.cz

Vaši žádost zaevidujeme a důkladně prošetříme. O výsledku vás budeme informovat nejpozději do 35 dnů od jejího přijetí.

V případě, že nedojde k vyřízení vámi podané žádosti na Zákaznickém servisu nebo na Oddělení stížností, můžete se ve druhé instanci obrátit na:

Oddělení právní a compliance společnosti ESSOX s.r.o.
ESSOX s.r.o. - Oddělení právní a compliance
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Pokud naše vyjádření nesplní vaše očekávání, můžete ve třetí instanci písemně kontaktovat nezávislého Ombudsmana KB a to v souladu s Chartou ombudsmana.

Ombudsman Skupiny KB
Komerční banka, a.s.
Na Příkopě 969/33
114 07 Praha 1

E-mail: ombudsman@kb.cz