Emma klienty upozorňuje na splátku po splatnosti. Rozšířila tak řadu komunikačních kanálů, které ESSOX k těmto účelům již standardně využívá - SMS zprávy, e-maily nebo telefonáty.
Hlasová asistentka Emma se s klientem spojí telefonicky a upozorní ho na prodlení s úhradou splátky. Posláním Emmy je nejen klienta upozornit, ale pomoci mu vzniklou situaci i vyřešit. Uvolní tak ruce operátorům, kteří se mohou více věnovat klientům, jejichž situace vyžaduje komplexnější způsob řešení.
„Emma je nyní v pilotním provozu, kdy volá klientům v přesně stanovených případech. V budoucnu by měla být k dispozici i v opačném případě, a to pokud nás klient bude kontaktovat sám prostřednictvím zákaznické linky. Díky zapojení nejnovější digitální technologie bychom tak klientům chtěli poskytnout možnost řešit své požadavky podstatně rychleji, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,“ uvedla k novince Jana Hanušová, generální ředitelka společnosti ESSOX.
Již během počátku pilotního provozu se zajímal ESSOX o reakce klientů, kteří s Emmou komunikovali. Takřka 70 procent z nich bylo spokojeno a nezaznamenali rozdíl v kvalitě vyřízení svého požadavku oproti „běžnému“ lidskému operátorovi na druhém konci telefonní linky.
8. října, Praha
