Tiskové zprávy

Na splátku po splatnosti upozorní nově klienty společnosti ESSOX také virtuální asistentka Emma

Společnost ESSOX nadále investuje do digitalizace svých služeb a procesů. Jednou z aktuálních novinek je i zavedení hlasové asistentky Emmy (Essox Money Management Assistant). Emma klienty upozorňuje na splátku po splatnosti. Rozšířila tak řadu komunikačních kanálů, které ESSOX k těmto účelům již standardně využívá - SMS zprávy, e-maily nebo telefonáty.

O odklad splátek požádalo ESSOX více než 5 200 klientů, zákonem stanovené podmínky splnilo 85 % z nich

O odklad splátek požádalo u společnosti ESSOX od 13. března více než 5 200 klientů. Největší podíl žadatelů (74 %) je z řad spotřebitelů, 15 % žádostí připadá na právnické osoby a 11 % žádostí přišlo od drobných podnikatelů a živnostníků. Téměř 70 % klientů využilo možnost odkladu splátek u financování automobilu, 16 % u financování spotřebního zboží a 14 % u revolvingových úvěrů, které ESSOX umožňuje nad rámec stanovený zákonem.