Značkové financování

Nespokojte se s málem, chtějte to nejlepší

Pořiďte si kvalitní vůz s výhodným financováním

Se všemi zárukami, bez skrytých vad a přesně podle vašich představ.

Značkové financování s sebou přináší řadu výhod a benefitů. Díky našemu značkovému financování PEUGEOT FINANCECITROËN FINANCIAL SERVICESDS FINANCEHYUNDAI FINANCE, KIA FINANCEKawasaki si můžete pořídit automobil nebo motorku renomované značky. Stačí si jen vybrat, zda využijete spotřebitelský úvěr. V obou případech vám sjednáme i výhodné pojištění. Naše značkové financování zahrnuje i e-mobilitu a elektromobily, rádi vám pomůžeme i s financováním komplexní mobility, třeba domácích nabíječek.

Zjistěte zde víc o dotacích na nákup elektromobilů pro veřejný sektor.

 

Se značkovým financováním u ESSOXu

navíc získáte

Výhodnější úrokové sazby

Možnost pravidelně obměňovat svůj vůz

Flexibilní přístup k finančnímu řešení

Zajímavé pojištění

Komplexní nabídka

Co vás nejčastěji zajímá

Proč mám společnosti odesílat originál technického průkazu?

V případě úvěrové smlouvy slouží vozidlo společnosti jako zajištění investovaných finančních prostředků.

Jak mohu zažádat o zapůjčení technického průkazu?

Potřebujete-li zapůjčit originál technického průkazu (uschovaný u naší společnosti), např. pro potřeby vyřízení technické kontroly, můžete si zažádat o jeho zaslání telefonicky na čísle +420 389 010 422 nebo na e-mailu zakaznickyservis@essox.cz. Technický průkaz vám pošleme doporučeným dopisem do 5 pracovních dnů na vaši korespondenční adresu.

Rozhodnete-li se nás kontaktovat telefonicky za účelem zaslání technického průkazu pro vyřízení technické kontroly, můžete využít náš samoobslužný hlasový automat.

Požádat tak můžete kdykoliv a jednoduše bez nutnosti spojení s operátorem. Před hovorem mějte připravené číslo úvěrové smlouvy (začíná na 90…nebo 400..) a dále je zapotřebí volat z telefonního čísla, které je u nás evidované.

Připomínáme, že zaslání technického průkazu přes hlasový automat lze v současné době využít pouze pro účely technické kontroly.

Co mám dělat, objevím-li na vozidle skrytou závadu?

Pokud taková situace nastane, kontaktujte dodavatele automobilu pro uplatnění reklamace. Reklamace předmětu financování ovšem není důvodem k neplacení splátek.

Co mám dělat v případě havárie nebo odcizení automobilu?

V případě vzniku pojistné události kontaktujte co nejdříve Policii ČR (vyžaduje-li to daná situace) a následně nahlaste škodu na pojišťovně. Pojistnou událost nám můžete oznámit prostřednictvím naší zákaznické linky, e-mailem, nebo pomocí online formuláře, který také zároveň slouží jako žádost o vystavení devinkulace (tzn. uvolnění závazku přímo úvěrovému klientovi).

Vaše dotazy rádi zodpovíme také na lince zákaznického servisu +420 389 010 422 nebo e-mailové adrese zakaznickyservis@essox.cz.

Co mám dělat, když jsem špatně odhadl své možnosti a nemám na splátky?

V takovém případě neprodleně kontaktujte naše pracovníky na telefonu +420 389 010 417 nebo na e-mailu spravapohledavek@essox.cz. Společně se dohodneme na dalším postupu, jak situaci řešit. V případě, že nebudete hradit splátky, vystavujete se možným postihům ve formě smluvní pokuty a úrokům z prodlení.

Financujeme tyto značky

×

Společnost ESSOX s.r.o. využívá na svých webových stránkách a ve svých aplikacích cookies.

Cookies jsou soubory, které se ukládají ve vašem zařízení při načtení webové stránky, díky nim můžeme snadněji identifikovat způsob, jakým pracujete s webovými stránkami, vstřícněji s vámi komunikovat, umožnit vám uzavřít půjčku, odhalit podvodné chování nebo cílit marketingové aktivity. Typy cookies a dobu jejich zpracování naleznete popsané níže, můžete si zde zvolit svou preferovanou variantu. Souhlas můžete kdykoliv změnit nebo zrušit.

Zobrazit nastavení