ČEZ KARTA

Ušetřete na energiích

Nabídka ČEZ KARTY vznikla ve spolupráci se společností ČEZ Prodej, a.s. a je určena pouze zákazníkům společnosti ČEZ. Podrobná pravidla k získání bonusu k ČEZ KARTĚ naleznete zde.

Společnost ČEZ Prodej, a. s.(*) k 1. 9. 2019 včetně ruší svůj příslib poskytnutí bonusu za užití produktu kreditní karty „ČEZ KARTA“ ve výši odpovídající 2 % z obratu všech POS transakcí (transakce u obchodníka) a internetových transakcí, jimiž došlo k platbě ceny za zboží nebo službu, provedených ČEZ KARTOU. Pro zákazníky s obnovou kreditní karty v měsíci červenec 2019 (tzn. s platností kreditní karty do 31. 7. 2019, 07/19) se příslib bonusu ruší k 1. 8. 2019 včetně.

(* IČO 272 32 433, se sídlem Praha 4, Duhová 1/425, PSČ 140 53, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 22581)

Výhody, které získáte s ČEZ KARTOU

Bezúročné období až 45 dní

Možnost získat až dvě karty

SMS zdarma o každé transakci

Nulové poplatky

Nulové poplatky

Za uzavření smlouvy ani za vedení účtu neplatíte žádné poplatky.

Co vás nejčastěji zajímá

Jak zjistím, kolik mám korun na bonusovém kontu u své ČEZ KARTY?

Informaci o aktuálním zůstatku na bonusovém kontu najdete ve svém výpisu z revolvingového úvěru, který vám zasíláme každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně  poštou za poplatek dle sazebníku

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Volali mi z linky ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY a nabídli mi ČEZ KARTU. Kdy ji dostanu a co musím ještě udělat?

Pro získání ČEZ KARTY je nutné písemně podepsat smluvní dokumentaci. To můžete udělat jedním ze dvou způsobů, který jste si zvolil/a v průběhu hovoru:

  • na jakémkoliv kontaktním místě Skupiny ČEZ. Zde prosím pracovníky informujte, že jste již byl/a kontaktován/a naší linkou a návrh vaší smlouvy je evidován v systému,
  • nebo si můžete smluvní dokumentaci nechat zaslat e-mailem a podepsat ji až na schůzce s kurýrem, kterého k vám pro tento účel zašleme.

ČEZ KARTU obdržíte následně obyčejnou poštou, PIN ke kartě vám zašleme doporučeně asi 2 pracovní dny poté. Až budete mít vše u sebe, stačí zavolat na linku +420 389 010 400 a kartu telefonicky aktivovat.

Kde zjistím, kolik mám momentálně na ČEZ KARTĚ utraceno?

Veškeré operace na vaší kartě najdete ve svém výpisu z revolvingového úvěru, který vám zasíláme každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Jak zjistím výši splátky a minimální výši splátky na své ČEZ KARTĚ?

O minimální splátce i o částce nutné k doplacení tak, abyste maximálně využili bezúročné období, vás budeme informovat výpisem z revolvingového úvěru. Výpis obdržíte každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně  poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Jak mohu zapnout/vypnout platby na internetu u své ČEZ KARTY?

Z důvodu bezpečnosti a ochrany vaší karty jsou v momentě doručení karty k vám domů internetové transakce vypnuté. Aktivovat je můžete pouze vy, jako držitel ČEZ KARTY, a to na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na telefonu +420 389 010 400.

Reprezentativní příklad pro ČEZ kartu

Reprezentativní příklad pro ČEZ kartu

Číst více