ČEZ KARTA

s možností bezúročného čerpání

Vaše ČEZ karta se nyní mění na BONUS kartu. Novou kartu obdržíte po exspiraci té stávající.

To znamená, že i když od 1. 9. 2019 již není možné sbírat 2% bonus, finanční výhody karty se nemění a vy je můžete i nadále využívat:

  • Bezúročné období pro nákupy v obchodě a na internetu, které trvá až 45 dní.
  • Zdarma SMS zprávu o každé transakci na Váš telefon.
  • Zdarma vedení účtu.
  • Sleva na pohonné hmoty 0,40 Kč/l v síti čerpacích stanic EuroOil.

Svou kartu si můžete také zaregistrovat do slevového programu Mastercard Priceless Specials a využívat tak mnoho dalších výhod.

Ke dni 31. 3. 2019  byla ukončena nabídka prodeje ČEZ karty a ke dni 1. 9. 2019 končí příslib 2% bonusu za používání karty.

Podrobnější informaci o ukončení sbírání 2% bonusu naleznete na https://www.cez.cz/cs/sluzby-pro-zakazniky/financni-sluzby/karta.html

Výhody, které získáte s ČEZ KARTOU

Bezúročné období až 45 dní

SMS zdarma o každé transakci

Nulové poplatky

Nulové poplatky

Za uzavření smlouvy ani za vedení účtu neplatíte žádné poplatky.

Co vás nejčastěji zajímá

Kde zjistím, kolik mám momentálně na ČEZ KARTĚ utraceno?

Veškeré operace na vaší kartě najdete ve svém výpisu z revolvingového úvěru, který vám zasíláme každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete zjistit na zákaznické lince  na tel. čísle +420 389 010 422.

Jak zjistím výši splátky a minimální výši splátky na své ČEZ KARTĚ?

O minimální splátce i o částce nutné k doplacení tak, abyste maximálně využili bezúročné období, vás budeme informovat výpisem z revolvingového úvěru. Výpis obdržíte každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně  poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete zjistit na zákaznické lince  na tel. čísle +420 389 010 422.

Jak mohu zapnout/vypnout platby na internetu u své ČEZ KARTY?

Z důvodu bezpečnosti a ochrany vaší karty jsou v momentě doručení karty k vám domů internetové transakce vypnuté. Aktivovat je můžete pouze vy, jako držitel karty, a to na zákaznické lince  na telefonu +420 389 010 422.

Chci si změnit PIN na své ČEZ KARTĚ, jak to mohu udělat?

Pokud si chcete změnit PIN na své ČEZ KARTĚ nebo kartu zablokovat a zažádat o novou s novým PIN kódem, zavolejte na zákaznickou linku na telefonní číslo + 420 389 010 422.

Změna PIN kódu je zdarma, vydání nové karty je zpoplatněno dle aktuálního sazebníku.

Jaká je maximální výše úvěrového rámce na ČEZ KARTĚ a jak ho mohu změnit?

Při podpisu smlouvy získáte maximální limit úvěrového rámce na své kartě ve výši 60 000 Kč. Pokud si budete chtít svůj úvěrový rámec navýšit, musíte splnit tato 3 základní kritéria:

  • máte aktivní kartu,
  • kartu používáte minimálně 3 měsíce,
  • aktuálně nemáte žádnou částku po splatnosti.

Pro žádost o navýšení úvěrového rámce volejte na tel. číslo +420 389 010 422. Výše úvěrového rámce ČEZ KARTY se může pohybovat od 10 000 Kč do 150 000 Kč. Jeho výsledná výše je vždy stanovena až po odpovědném posouzení vaší aktuální úvěruschopnosti společností ESSOX.

Reprezentativní příklad pro ČEZ kartu

Reprezentativní příklad pro ČEZ kartu

Číst více