Poradna

Kreditní karty

Kreditní karty

Jak zabránit zneužití platební karty?

Pokud patříte mezi vlastníky platební karty, buďte obzvlášť obezřetní:

  • Nikdy nenoste PIN spolu s kartou, a to ani např. v peněžence.
  • Noste kartu odděleně od ostatních dokladů i vaší peněženky.
  • Nenoste kartu jen tak v kapse.
  • Při ztrátě nechte kartu ihned zablokovat (volejte na tel. +420 267 197 197).
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů nám nahlaste na tel. +420 389 010 422.
  • Pravidelně kontrolujte svůj měsíční výpis z kreditní karty a případné nesrovnalosti nám ihned ohlaste, volejte na +420 389 010 422.
  • Při každé transakci kreditní kartou vydanou ESSOXem obdržíte SMS zprávu – věnujte jí pozornost, v případě nesrovnalosti nás okamžitě kontaktujte (tel.: +420 389 010 422).
  • Mějte o své kartě přehled, nikomu ji nepůjčujte.
  • Nenechávejte kartu mimo svůj dohled (ani při placení v restauraci, ani jako zástavu např. při ubytování).
  • Nepoužívanou kartu znehodnoťte, nezbavujte se jí vyhozením do odpadkového koše.

Jaké zásady dodržovat při výběrech hotovosti z bankomatu?

  • Zkontrolujte bankomat, z něhož se chystáte vybrat hotovost ještě před vložením karty. Pozor zejména na tzv. skimmovací zařízení, která dokáží zkopírovat údaje z platební karty a sejmout PIN kód zadaný uživatelem bankomatu. Nejčastěji bývá toto zařízení umístěno v místě pro vkládání karty formou různých nástavců napodobujících originál nebo formou panelu, který bývá montován na originální součást bankomatu. Ke zjištění PIN kódu se využívají minikamery, nebo speciální klávesnice, které bývají umísťovány na původní klávesnici nebo místo ní. Vše je vyrobeno v materiálech a barvách velmi podobných originálu, jejich rozeznání proto nemusí být snadné.
  • Při zadávání PIN zakryjte celou klávesnici rukou.
  • Nedopusťte, aby vás při výběru někdo rušil.
  • Pokud ke vstupu do prostoru s bankomatem musíte k odemčení dveří použít platební kartu, použijte, pokud je to možné, pro vstup jednu platební kartu, pro výběr z bankomatu kartu druhou (skimmovací zařízení může být umístěno i na dveřní čtečce).

Jaké zásady dodržovat při platbách platební kartou na internetu?

  • Při placení na internetu nikdy nezadávejte PIN. Ten slouží pouze pro platby na terminálech u obchodníků a pro výběry z bankomatů.
  • Nakupujte pouze u prověřených obchodníků, nejlépe je-li obchodník zabezpečen službou 3D Secure.
  • Pokud e-shop dobře neznáte, raději než platbu předem zvolte platbu na dobírku.

 

Co dělat v případě ztráty nebo odcizení osobních dokladů nebo platební karty?

  • Hned jak zjistíte, že jste svou platební kartu ztratili, nebo vám byla odcizena, kartu zablokujte. Pro blokaci karet vydaných ESSOXem volejte na telefon +420 267 197 197.
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů co nejdříve ohlaste policii – obdržíte potvrzení o nahlášení odcizených dokladů.
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů nahlaste i dalším společnostem:
    • ESSOX – tel.: 389 010 422,
    • Vaší bance nebo např. sdružení SOLUS. Zamezíte tak aspoň zneužití vašich dokladů ke sjednání např. úvěrů.

Je možné získat kreditní kartu od vaší společnosti?

O kreditní kartu není možné žádat napřímo. Kreditní kartu vydáváme pouze našim klientům v rámci věrnostního programu na základě spotřebitelského úvěru během splácení nebo po doplacení.

Karta BONUS

Přišla mi domů nabídka karty BONUS, jak mám postupovat?

Kreditní kartu BONUS zasíláme našim klientům jako odměnu za bezproblémové splácení úvěru. Nabídka je zcela nezávazná a je jen vás, zda ji využijete, nebo ne.

Kreditní kartu zasíláme vždy neaktivní. Aby bylo možné kartu použít, je třeba ji aktivovat. Aktivace je jednoduchá, a to buď po telefonu, nebo po vyplnění krátkého formuláře.

Návod naleznete vždy přímo v zásilce s nabídkou karty. V případě dotazů volejte náš Zákaznický servis +420 389 010 422.

Jak mohu kreditní kartu aktivovat?

Je to snadné. Kartu můžete aktivovat buď telefonicky, nebo zasláním Smlouvy o úvěrovém rámci. Držte se našich instrukcí, spolu to jistě zvládneme:

Prohlídněte si obdržené materiály, je v nich popsán jeden ze dvou způsobů, jak kartu aktivovat:

a) Telefonicky

Zavolejte nám na naši Zákaznickou linku +420 389 010 422. Po krátkém ověření, zda jste skutečně oprávněný držitel karty, se můžete začít chystat na nákupy. Kartu aktivujeme nejpozději do druhého dne. Pokud byste skutečně nemohli dospat, můžeme vám za poplatek kartu aktivovat už do jedné hodiny.

b) Zasláním smlouvy

Pokud jste spolu s nabídkou karty obdrželi také Smlouvu o úvěrovém rámci, pak ji jednoduše vyplňte a pošlete zdarma zpět na naši adresu. Přitom nezapomeňte:

- "Část smlouvy USCHOVEJTE" si podepište a ponechte jako svoji kopii smlouvy.

- "Část smlouvy ODEŠLETE" vyplňte, na poslední straně podepište a odešlete k nám v přiložené obálce.

 

Věnujte pozornost našim informacím, týkajících se zpracování osobních údajů, které jsou součástí zásilky s nabídkou karty.

Jak využívat bezúročné období?

Získejte peníze na nákupy, řešení nenadálých situací nebo jako pomoc před výplatou a neplaťte za ně úroky!

Hlavní výhodou karty je tzv. bezúročné období, které trvá až 40 dní, vždy od 6. do 15. dne následujícího měsíce. Pokud během této doby vrátíte čerpané peníze zpět na kartu, měli jste je k dispozici bez úroků.

Peníze vrácené zpět na kartu máte k dispozici k čerpání třeba hned v dalším bezúročném období. Peníze z karty můžete takto využívat opakovaně, bez toho abyste zaplatili korunu na úrocích.

Co jsou informační SMS zdarma?

S kartou BONUS vám automaticky a ZDARMA zasíláme přímo na váš mobilní telefon SMS o každé transakci (místě, datu, výši), kterou kartou provedete.

Máte tak neustálý přehled o vašich výdajích i o kartě samotné. Vždy po ruce, a to i off-line.

Jak mohu aktivovat platby na internetu?

Chcete-li platit kartou na internetu, kontaktujte Zákaznickou linku na telefonním čísle +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o e-commerce a zašlete jej poštou na adresu:

ESSOX s.r.o.
Oddělení kreditních karet
P. O. BOX č. 65
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Automaticky vám aktivujeme i službu zabezpečení internetových plateb 3D Secure.

Jak s kartou BONUS platit na internetu?

Pokud e-shop umožňuje platbu kartou, vyberte ji jako způsob platby v nákupním košíku. Pravděpodobně budete přesměrováni na novou stránku (platební bránu), kde zadáte:

  • Číslo karty (16místné číslo z přední strany karty)
  • Platnost karty (z pole „Valid Thru“ nebo „Valid Dates“ na přední straně karty)
  • Bezpečnostní CVC kód (poslední trojčíslí vytištěné na podpisovém proužku na zadní straně karty)
  • SMS kód platby (naše kreditní karty poskytují zabezpečení internetových plateb technologií 3D Secure. Pokud toto zabezpečení poskytuje i obchodník, dochází k platbě až po zadání SMS kódu, který před platbou obdržíte)

POZOR! Na internetu nikdy nezadávejte Váš PIN kód!

V případě, že SMS kód pro ověření platby zadáte chybně, požádejte o jeho zaslání znovu. Zadání SMS kódu můžete opakovat 3x, pak bude vaše telefonní číslo dočasně zablokováno pro ověření platby do následujícího dne.

Kontrolujte si pravidelně výpisy ke kreditní kartě a věnujte pozornost informačním SMS, které obdržíte po každé transakci zdarma.

Je platba kartou na internetu bezpečná?

Naše karty BONUS jsou chráněny nejvyšším stupněm zabezpečení - technologickým řešením 3D Secure.

Je-li touto službou zabezpečen i obchodník, poznáte zpravidla podle loga „MasterCard SecureCode“. Může se ale stát, že e-shop na svých stránkách logo neuvádí a přesto požaduje 3D Secure ověření platby.

Pro vaši bezpečnost doporučujeme:

  • Nakupujte pouze u obchodníků, které znáte a důvěřujete jim. Znakem důvěryhodného obchodu je označení internetové stránky logem „MasterCard SecureCode“.
  • Sledujte další bezpečnostní prvky, jako je např. zabezpečení stránek SSL certifikátem, které poznáte podle označení „https“ a ikonky „zámku“ v příkazovém řádku, například:

 

  • Před potvrzením platby si přečtěte nákupní řád, obchodní a reklamační podmínky.
  • Vytiskněte si objednávku pro případnou reklamaci zboží.
  • Vždy si zkontrolujte, zda vám přišlo potvrzení vaší objednávky.
  • Nikdy nezadávejte svůj PIN na internetu!
  • Pravidelně kontrolujte výpisy z kreditní karty a věnujte pozornost informačním SMS o transakcích.

Jak zjistím aktuální zůstatek na kreditní kartě BONUS?

Zůstatek na vaší kreditní kartě jednoduše ověříte na zákaznické lince +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Mimo pracovní dobu budete na čísle zákaznické linky (+420 389 010 422) obslouženi pomocí hlasového automatu. Pro zjištění zůstatku je zapotřebí volat z telefonního čísla, které jste uvedl/a ve smlouvě. Dále si připravte vaše IVR heslo (pětimístné číslo), které jste obdržel/a v SMS zprávě o aktivaci vaší karty.

Zůstatek vaší karty můžete také ověřit v jakémkoliv bankomatu za poplatek 10 Kč.

Jak zjistím výši aktuální splátky?

Pokud jste z karty čerpali, pošleme vám následující měsíc výpis s vyúčtováním se splatností k 15. dni v měsíci. Výpisy vygenerujeme vždy k 5. dni v měsíci a poté vám je zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou do schránky, dle toho, jakou formu distribuce výpisů jste zvolili.

Po vyúčtování vám pošleme informaci o výši aktuální splátky také formou SMS zprávy na váš mobilní telefon. Pro více dotazů ohledně zasílání výpisů nás můžete kontaktovat na lince zákaznického servisu +420 389 010 422.

Jak si aktivuji zasílání elektronických výpisů?

Zasílání elektronických výpisů si můžete aktivovat pomocí formuláře zde a jeho zasláním na zakaznickyservis@essox.cz nebo na adresu

ESSOX s.r.o.
Zákaznický servis
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice.

Elektronické výpisy zasíláme ve stejném období jako ty papírové, tedy v dostatečném předstihu před splatností vaší měsíční splátky. Tato služba vás nic nestojí.

Co mám dělat při ztrátě nebo odcizení karty?

V takovém případě svou kartu bezodkladně zablokujte na telefonním čísle +420 267 197 197. Volat můžete také na naši Zákaznickou linku +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Jde kartou BONUS platit na PayPal?

Ano, jde. Ovšem nejdříve se musíte zaregistrovat na stránkách www.paypal.com, kde zadáte vaše kontaktní údaje a data o kartě.

PayPal si za registraci strhne nevratný poplatek v hodnotě 1 USD (cca 20 Kč). Následně inkasuje ještě 50 Kč za povinné potvrzení registrace karty jednorázovým 4-místním kódem PayPalu. Ten najdete v informační SMS o transakci, kterou vám obratem pošleme, v informaci o obchodníkovi, například: „PP*6235CODE“. Zmíněný poplatek 50 Kč vám po úspěšné registraci PayPal připíše zpět ve formě kreditu.

Upozorňujeme, že oba stržené poplatky jsou považovány za čerpání úvěru z kreditní karty a budou vám standardně úročeny.

Kolik mohu týdně z karty vyčerpat?

Platební transakce můžete činit do výše Bezpečnostního (týdenního) limitu, který se počítá jako období od pátku do čtvrtka. Pro bezhotovostní platby činí výše limitu 50 000 Kč. Pro výběry hotovosti z bankomatu činí výše limitu 10 000 Kč. Na vaši písemnou či telefonickou žádost změníme výši bezpečnostních limitů prostřednictvím zákaznického servisu na tel. +420 389 010 422.

Karta ESSOX Benefit

Jak mohu získat kartu ESSOX Benefit?

Jelikož v současné době nové žádosti o vydání kreditní karty ESSOX Benefit nepřijímáme. Karta ESSOX Benefit představuje nový název (platný od 1. 1. 2013) pro stávající karty T-Mobile Bonus.

Jak využívat bezúročné období u kreditní karty ESSOX Benefit?

Získejte peníze na nákupy, řešení nenadálých situací nebo jako pomoc před výplatou a neplaťte za ně úroky!

Hlavní výhodou karty je tzv. bezúročné období na nákupy i výběry z bankomatu, které trvá až 76 dní, vždy od 1. do 14. dne 2. následujícího měsíce.

Pokud během této doby peníze vrátíte zpět na kartu, měli jste je k dispozici bez úroků.

Peníze vrácené zpět na kartu máte k dispozici k čerpání třeba hned v dalším bezúročném období. Peníze z karty můžete takto využívat opakovaně, bez toho abyste zaplatili korunu na úrocích.

Co jsou informační SMS zdarma?

S kartou ESSOX Benefit vám automaticky ZDARMA zasíláme SMS o každé transakci (místě, datu, výši), kterou kartou provedete přímo na váš mobilní telefon.

Máte tak neustálý přehled o vašich výdajích i o kartě samotné. Vždy po ruce, a to i off-line.

Jak mohu aktivovat platby na internetu?

Chcete-li platit kartou na internetu, kontaktujte Zákaznickou linku na telefonním čísle +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o e-commerce a zašlete jej poštou na adresu:

ESSOX s.r.o.
Oddělení kreditních karet
P. O. BOX č. 65
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Automaticky vám aktivujeme i službu zabezpečení internetových plateb 3D Secure.

Jak s kartou ESSOX Benefit platit na internetu?

Pokud e-shop umožňuje platbu kartou, vyberte ji jako způsob platby v nákupním košíku. Pravděpodobně budete přesměrováni na novou stránku (platební bránu), kde zadáte:

  • Číslo karty (16místné číslo z přední strany karty)
  • Platnost karty (z pole „Valid Thru“ nebo „Valid Dates“ na přední straně karty)
  • Bezpečnostní CVC kód (poslední trojčíslí vytištěné na podpisovém proužku na zadní straně karty)
  • SMS kód platby (naše kreditní karty poskytují zabezpečení internetových plateb technologií 3D Secure. Pokud toto zabezpečení poskytuje i obchodník, dochází k platbě až po zadání SMS kódu, který před platbou obdržíte).

POZOR! Na internetu nikdy nezadávejte Váš PIN kód!

V případě, že SMS kód pro ověření platby zadáte chybně, požádejte o jeho zaslání znovu. Zadání SMS kódu můžete opakovat 3x, pak bude vaše telefonní číslo dočasně zablokováno pro ověření platby do následujícího dne.

Kontrolujte si pravidelně výpisy ke kreditní kartě a věnujte pozornost informačním SMS, které obdržíte po každé transakci zdarma.

Je platba kartou na internetu bezpečná?

Naše karty BONUS Futuro jsou chráněny nejvyšším stupněm zabezpečení - technologickým řešením 3D Secure.

Je-li touto službou zabezpečen i obchodník, poznáte zpravidla podle loga „MasterCard SecureCode“. Může se ale stát, že e-shop na svých stránkách logo neuvádí a přesto požaduje 3D Secure ověření platby.

Pro vaši bezpečnost doporučujeme:

  • Nakupujte pouze u obchodníků, které znáte a důvěřujete jim. Znakem důvěryhodného obchodu je označení internetové stránky logem „MasterCard SecureCode“.
  • Sledujte další bezpečnostní prvky, jako je např. zabezpečení stránek SSL certifikátem, které poznáte podle označení „https“ a ikonky „zámku“ v příkazovém řádku, například:

 

  • Před potvrzením platby si přečtěte nákupní řád, obchodní a reklamační podmínky.
  • Vytiskněte si objednávku pro případnou reklamaci zboží.
  • Vždy si zkontrolujte, zda vám přišlo potvrzení vaší objednávky.
  • Nikdy nezadávejte svůj PIN na internetu!
  • Pravidelně kontrolujte výpisy z kreditní karty a věnujte pozornost informačním SMS o transakcích.

Jak zjistím aktuální zůstatek na kreditní kartě ESSOX Benefit?

Zůstatek na vaší kreditní kartě jednoduše ověříte na zákaznické lince +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Mimo pracovní dobu budete na čísle zákaznické linky (+420 389 010 422) obslouženi pomocí hlasového automatu. Pro zjištění zůstatku je zapotřebí volat z telefonního čísla, které jste uvedl/a ve smlouvě. Dále si připravte vaše IVR heslo (pětimístné číslo), které jste obdržel/a v SMS zprávě o aktivaci vaší karty.

Zůstatek vaší karty můžete také ověřit v jakémkoliv bankomatu za poplatek 10 Kč.

Jak zjistím výši aktuální splátky?

Pokud jste z karty čerpali, pošleme vám následující měsíc výpis s vyúčtováním se splatností k 15. dni v měsíci. Výpisy vygenerujeme vždy k 5. dni v měsíci a poté vám je zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou do schránky, dle toho, jakou formu distribuce výpisů jste zvolili.

Po vyúčtování vám pošleme informaci o výši aktuální splátky také formou SMS zprávy na váš mobilní telefon. Pro více dotazů ohledně zasílání výpisů nás můžete kontaktovat na lince zákaznického servisu +420 389 010 422.

Co mám dělat při ztrátě nebo odcizení karty?

V takovém případě svou kartu bezodkladně zablokujte na telefonním čísle +420 267 197 197. Volat můžete také na naši Zákaznickou linku +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Kolik mohu týdně z karty vyčerpat?

Platební transakce můžete činit do výše Bezpečnostního (týdenního) limitu, který se počítá jako období od pátku do čtvrtka. Pro bezhotovostní platby činí výše limitu 50 000 Kč. Pro výběry hotovosti z bankomatu činí výše limitu 10 000 Kč. Na vaši písemnou či telefonickou žádost změníme výši bezpečnostních limitů prostřednictvím zákaznického servisu na tel. +420 389 010 422.

Jde kartou ESSOX Benefit platit na PayPal?

Ano, jde. Ovšem nejdříve se musíte zaregistrovat na stránkách www.paypal.com, kde zadáte vaše kontaktní údaje a data o kartě.

PayPal si za registraci strhne nevratný poplatek v hodnotě 1 USD (cca 20 Kč). Následně inkasuje ještě 50 Kč za povinné potvrzení registrace karty jednorázovým 4-místním kódem PayPalu. Ten najdete v informační SMS o transakci, kterou vám obratem pošleme, v informaci o obchodníkovi, například: „PP*6235CODE“. Zmíněný poplatek 50 Kč vám po úspěšné registraci PayPal připíše zpět ve formě kreditu.

Upozorňujeme, že oba stržené poplatky jsou považovány za čerpání úvěru z kreditní karty a budou vám standardně úročeny.

ČEZ karta

Jak zjistím, kolik mám korun na bonusovém kontu u své ČEZ KARTY?

Informaci o aktuálním zůstatku na bonusovém kontu najdete ve svém výpisu z revolvingového úvěru, který vám zasíláme každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně  poštou za poplatek dle sazebníku

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Volali mi z linky ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY a nabídli mi ČEZ KARTU. Kdy ji dostanu a co musím ještě udělat?

Pro získání ČEZ KARTY je nutné písemně podepsat smluvní dokumentaci. To můžete udělat jedním ze dvou způsobů, který jste si zvolil/a v průběhu hovoru:

  • na jakémkoliv kontaktním místě Skupiny ČEZ. Zde prosím pracovníky informujte, že jste již byl/a kontaktován/a naší linkou a návrh vaší smlouvy je evidován v systému,
  • nebo si můžete smluvní dokumentaci nechat zaslat e-mailem a podepsat ji až na schůzce s kurýrem, kterého k vám pro tento účel zašleme.

ČEZ KARTU obdržíte následně obyčejnou poštou, PIN ke kartě vám zašleme doporučeně asi 2 pracovní dny poté. Až budete mít vše u sebe, stačí zavolat na linku +420 389 010 400 a kartu telefonicky aktivovat.

Kde zjistím, kolik mám momentálně na ČEZ KARTĚ utraceno?

Veškeré operace na vaší kartě najdete ve svém výpisu z revolvingového úvěru, který vám zasíláme každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Jak zjistím výši splátky a minimální výši splátky na své ČEZ KARTĚ?

O minimální splátce i o částce nutné k doplacení tak, abyste maximálně využili bezúročné období, vás budeme informovat výpisem z revolvingového úvěru. Výpis obdržíte každý měsíc, pokud u vaší smlouvy proběhne kreditní nebo debetní operace, zúčtování poplatku nebo je evidována čerpaná částka. Výpis si můžete nechat zasílat zdarma elektronicky na svůj email nebo písemně  poštou za poplatek dle sazebníku.

Aktuální zůstatek můžete také zjistit v jakémkoliv bankomatu v ČR nebo na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na tel. čísle +420 389 010 400.

Jak mohu zapnout/vypnout platby na internetu u své ČEZ KARTY?

Z důvodu bezpečnosti a ochrany vaší karty jsou v momentě doručení karty k vám domů internetové transakce vypnuté. Aktivovat je můžete pouze vy, jako držitel ČEZ KARTY, a to na zákaznické lince ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na telefonu +420 389 010 400.

Chci si změnit PIN na své ČEZ KARTĚ, jak to mohu udělat?

Pokud si chcete změnit PIN na své ČEZ KARTĚ nebo kartu zablokovat a zažádat o novou s novým PIN kódem, zavolejte na zákaznickou linku ČEZ FINANČNÍ SLUŽBY na telefonu + 420 389 010 400.

Změna PIN kódu je zdarma, vydání nové karty je zpoplatněno dle aktuálního sazebníku.

Jaká je maximální výše úvěrového rámce na ČEZ KARTĚ a jak ho mohu změnit?

Při podpisu smlouvy získáte maximální limit úvěrového rámce na své kartě ve výši 60 000 Kč. Pokud si budete chtít svůj úvěrový rámec navýšit, musíte splnit tato 3 základní kritéria:

  • máte aktivní kartu,
  • kartu používáte minimálně 3 měsíce,
  • aktuálně nemáte žádnou částku po splatnosti.

Pro žádost o navýšení úvěrového rámce volejte na tel. číslo +420 389 010 400. Výše úvěrového rámce ČEZ KARTY se může pohybovat od 10 000 Kč do 150 000 Kč. Jeho výsledná výše je vždy stanovena až po odpovědném posouzení vaší aktuální úvěruschopnosti společností ESSOX.